Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.